A Google lenyomta a Microsoftot!
A brit Millward Brown piackutató cég felmérése szerint a Google a 2007-es év legerősebb márkaneve.
A 2006-os lista élén a Microsoft volt megtalálható, miközben a Google csupán a hetedik helyen szerénykedett. Az informatika gyors fejlődését és folyamatos változását mi sem bizonyítja jobban, hogy egy év alatt gyökeres változás állt be az előbb említett két cég márkanevének megítélésében. A Microsoft a képzeletbeli dobogó aljára esett vissza, miközben a Google megduplázta a tavalyi eredményt, így rögtön az élre ugrott.
-
Google — 66,4 milliárd USD
-
General Electric — 61,9 milliárd USD
-
Microsoft — 55 milliárd USD
-
Coca-Cola — 44,1 milliárd USD
-
China Mobile — 41,2 milliárd USD
-
Marlboro — 39,2 milliárd USD
-
Wal-Mart — 36,9 milliárd USD
-
Citi — 33,7 milliárd USD
-
IBM — 33,6 milliárd USD
-
Toyota — 33,4 milliárd USD